عمومی

تست پیش بینی باتری یو پی اس

 

یک سیستم UPS تنظیم باتری UPS خود را به طور خودکار و معمولاً هر 24 ساعت بررسی می کند. این نوع آزمایش روی مجموعه باتری کامل است و نه هر باتری جداگانه. برای اینکه زنگ باتری یو پی اس رخ دهد، مجموعه باتری باید به طور کلی سطح قابل توجهی از تخریب را نشان دهد.

 

تست پیش بینی را می توان از دو طریق به دست آورد. اولین مورد نصب یک سیستم مانیتورینگ باتری جداگانه است. برای این کار یک تست/مانیتور به هر بلوک باتری در مجموعه باتری UPS متصل می شود که به طور مداوم بلوک را نظارت می کند و خوانش ها و تغییرات را به یک سیستم مدیریت متمرکز گزارش می دهد. هشدارها را می توان برای هر بلوک باتری که خوانش یا عملکرد آن خارج از یک باند آستانه قرار دارد، به صدا درآورد.

 

سیستم‌های مانیتورینگ باتری می‌توانند گران‌تر بوده و برای نصب‌های سه فاز UPS بزرگتر از 500 کیلو ولت آمپر به بالا مناسب‌تر باشند. برای نصب‌های کوچک‌تر، استفاده از تست‌کننده‌های باتری دستی برای باتری تایید شده یا مهندس UPS ممکن است مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد تا در طول بازدید از تعمیر و نگهداری پیشگیرانه استفاده شود. دستگاه های دستی امروزی پیچیده هستند و می توانند قرائت بلوک های شماره شناسه را ضبط کنند و داده ها را در یک سیستم اختصاصی مبتنی بر ابر برای گزارش و مقایسه سال به سال ذخیره کنند. از روی داده ها، عملکرد بلوک باتری فردی را می توان نظارت کرد، و شکست را پیش بینی کرد.

 

بنابراین نظارت و آزمایش باتری می تواند به طول عمر کاری یک باتری تنظیم شده تا حدود 12 ماه یا بیشتر کمک کند. این بستگی به محیط اطراف، کیفیت مجموعه باتری اصلی و قابلیت های مدیریت باتری UPS دارد. سیستم برق یو پی اس باید به صورت استاندارد شامل شارژ جبران کننده دما باشد و ممکن است عملکردهای پیچیده تری مدیریت باتری از جمله حالت خواب داشته باشد که می تواند شارژ را خاموش کند تا به باتری ها اجازه دهد تا قبل از روشن شدن مجدد، تا آستانه تنظیم شده تخلیه شوند. یک حالت بازده انرژی بیش از دو هفته یا بیشتر.

چرا دستگاه های UPS خود را از Virtual Sense Power دریافت کنید؟

VSP دارای طیف گسترده ای از سیستم های UPS و دستگاه های UPS برای منازل و ادارات و همچنین سیستم های UPS سرور موجود در آفریقای جنوبی است.

برق یو پی اس در آفریقای جنوبی نقشی حیاتی در تامین برق قابل اطمینان برای مشاغل و خانه ها در منطقه ایفا می کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   مقایسه و بررسی کامل کتری برقی و سماور برقی از نظر کاربرد و ویژگی ها

قیمت‌های ما رقابتی است، بنابراین می‌دانید که بهترین قیمت ممکن را برای دستگاه‌های مورد نیاز خود دریافت می‌کنید.

سهام ما به‌راحتی در دسترس است تا با وجود چالش‌های رایج برق در کشورمان، زمان تحویل را به حداقل برساند و شما را در ارتباط نگه دارد.

Virtual Sense در تلاش است تا بهترین خدمات ممکن را به مشتریان ارائه دهد، نه تنها با قراردادهای خدمات و تعمیر و نگهداری، بلکه با حضور گسترده در پشتیبانی فنی. ما می‌توانیم در تمام شهرهای بزرگ آفریقای جنوبی، از جمله کیپ تاون (کیپ غربی)، دوربان (کوازولو-ناتال) و ژوهانسبورگ (گاوتنگ) و غیره پشتیبانی ارائه کنیم.

چرا UPS خود را از Virtual Sense Power دریافت کنید؟

دستگاه های یو پی اس

دستگاه یو پی اس چیست؟

یو پی اس مخفف «منبع برق بدون وقفه» است و دستگاه الکترونیکی را توصیف می کند که برای محافظت از وسایل الکترونیکی در برابر موقعیت های ناپایدار الکتریسیته و خروجی های قهوه ای استفاده می شود. دستگاه های UPS برای اطمینان از تامین برق بدون وقفه در طول دوره های طولانی قطعی یا نوسانات برق ضروری هستند. دستگاه‌های منبع تغذیه UPS طوری طراحی شده‌اند که به‌طور یکپارچه در صورت قطع برق شهری، برق را بدون وقفه برای سیستم‌ها و تجهیزات حیاتی تضمین می‌کنند. این دستگاه‌ها حفاظت قوی از برق را ارائه می‌دهند و از قطعات الکترونیکی حساس در برابر نوسانات ولتاژ و قطعی محافظت می‌کنند. وقتی صحبت از دستگاه های الکترونیکی به میان می آید، قطع برق می تواند فاجعه بار باشد. این دستگاه معمولاً دارای انرژی باتری است که امکان انتقال زمان انتقال را پس از خاموش شدن برق شبکه فراهم می کند تا بتوانید با خیال راحت سیستم های الکترونیکی و امنیتی را خاموش کنید.

 

 

 

 

 

دستگاه های یو پی اس در دنیایی که قطعی برق و خرابی ناگهانی برق می تواند زندگی روزمره و خدمات ضروری ما را مختل کند، ابزار ارزشمندی هستند. این دستگاه‌ها به عنوان محافظی در برابر ناراحتی‌ها و از دست دادن داده‌های احتمالی ناشی از قطع‌های غیرمنتظره برق شهری عمل می‌کنند. سیستم‌های یو پی‌اس طوری طراحی شده‌اند که وقتی برق ورودی دچار اختلال می‌شود، یکپارچه وارد عمل می‌شود و یک منبع برق فوری و بدون وقفه فراهم می‌کند.

 

این امر به ویژه برای مشاغل و افرادی که برای انجام وظایف ضروری به رایانه یا تجهیزات الکترونیکی حساس متکی هستند بسیار مهم است. به عنوان مثال، یک UPS می تواند اطمینان حاصل کند که رایانه شما در هنگام قطع برق کار می کند و به شما امکان می دهد یک بسته را ردیابی کنید یا اطلاعات مهم را به صورت آنلاین بدون از دست دادن یک ضربه جستجو کنید. به این ترتیب، دستگاه‌های یو پی اس نه تنها ما را از ناراحتی قطع برق محافظت می‌کنند، بلکه به حفظ بهره‌وری و اتصال در مواقعی که بیشتر به آن نیاز داریم کمک می‌کنند.

این مطلب را هم از دست ندهید :    انواع روش های تمیز کردن فرش

 

آنها همچنین شامل تنظیم خودکار ولتاژ و حفاظت از نوسانات می‌شوند که باعث می‌شود نوسانات و نوسانات برقی که از شبکه برق می‌آیند باعث سرخ شدن تجهیزات شما نشود. در آفریقای جنوبی، بسیاری از صاحبان مشاغل شروع به تکیه بر سیستم های UPS آنلاین برای محافظت از تجهیزات الکترونیکی خود در برابر اثرات کاهش بار کرده اند.

 

باتری‌های لیتیوم یون به دلیل چگالی انرژی بالا و طول عمر طولانی‌تر برای استفاده در دستگاه‌های UPS به طور فزاینده‌ای مورد توجه قرار می‌گیرند و در صورت نیاز، انرژی پشتیبان قابل اعتمادی را فراهم می‌کنند.

 

رونمایی از قدرت دستگاه های یو پی اس

در دنیایی که تجهیزات الکترونیکی و مراکز داده ستون فقرات عملیات مدرن هستند، اطمینان از عملکرد بدون وقفه بسیار مهم است.

 

دستگاه های منبع تغذیه یو پی اس، مخفف منبع تغذیه بدون وقفه، برای حفظ جریان برق ثابت در هنگام قطعی بسیار مهم هستند. این دستگاه‌ها از لوازم الکترونیکی حساس محافظت می‌کنند، از از دست رفتن داده‌ها جلوگیری می‌کنند و عملکرد بی‌وقفه در خانه‌ها و مشاغل را تضمین می‌کنند. با انواع مختلف موجود، مانند سیستم‌های UPS آماده به کار، تعاملی خطی و آنلاین، کاربران می‌توانند راه‌حل مناسبی را برای مطابقت با نیازهای پشتیبان برق خاص خود انتخاب کنند.

 

دستگاه های یو پی اس به عنوان سپری در برابر خطر خروجی های سیاه و برق ناپایدار ایستاده اند. این دستگاه‌ها با استفاده از مکانیسم‌های مختلف، از جمله تبدیل مضاعف، برای تبدیل الکتریسیته ورودی به شکلی که به آسانی توسط تجهیزات الکترونیکی حساس قابل استفاده باشد، منبع برق پشتیبان حیاتی را فراهم می‌کنند. دستگاه های یو پی اس علاوه بر نقشی که در تهویه برق دارند، محافظت در برابر نوسانات، محافظت در برابر نوسانات ولتاژ و اطمینان از سالم ماندن وسایل الکترونیکی ظریف را ارائه می دهند.